Stressz, önértékelési zavar, kissebségi érzés ,félelmek oldása Speciális technikával!

 TV.MŰSORUNKBAN,SOK ÉRDEKES INFORMÁCIÓT TALÁL :https://www.youtube.com/watch?v=KYpz2KTF9yI&t=7s

Kezelést végzik: Nagy Gyula  Reiki Nagymester/Tanár, Pszichológiai konzulens                         Tel:+36-70-40-99-444   

Nagy Judit:Természetgyógyász,Kineziológus ReikiNagymester/Tanár, Tel :06-70-40-99-333

Kezelés Díja: 28.000 Ft. ideje kb: 2 óra

A tartósan fennálló stressz jelentősen károsíthatja immunrendszer működési hatékonyságát, amit, ha nem kezelsz stresszoldás segítségével, könnyebben lebetegedhetsz. Ennek oka, hogy szervezeted kevésbé lesz ellenálló a különböző vírusokkal, baktériumokkal szemben, ráadásul a felgyülemlett feszültség a teljesítményedre is negatív hatással van. Érdemes tehát figyelmet fordítani a stresszoldásra!

A STRESSZ MINDEN ESETBEN KÁROS?

Bár a legtöbb esetben a stresszt negatív tényezőként ismerik, érdemes jobban megismerni ennek a testben lejátszódó jelenségnek a hatását és néhány alapfogalmat. A stressz az élőlény reakcióját, a stresszor pedig az őt fenyegető veszélyt jelenti. Ha a hatás rövid ideig tart, sok esetben doppingként hat és így például elkerülhetsz egy veszélyes helyzetet vagy egy verseny helyzetben a legjobb teljesítményedet hozhatod elő. Ilyen pl. a vizsgadrukk, vagy egy fontos esemény előtti izgulás az elvárt cél érdekében. Azonban, ha a stressz túl gyakran ismétlődik és tartóssá válik az életedben, akkor igen könnyen kimerülhetsz és teljesítményed meredek ívben romolhat.

A FAKTOROK FELISMERÉSE ÉS A STRESSZOLDÁS SZÜKSÉGESSÉGE

A stressz kezelése során egyaránt lényeges a stressz faktorok felismerése, majd ha lehetséges azok elkerülése és végül azok kezelése. Milyen esetekben érhet stressz?

  • ha emberi  kapcsolataid érzelmi feszültségekkel telítettek
  • ha folyamatosan nyomás alatt állsz, nagy elvárásoknak vagy kénytelen megfelelni
  • ha erődet meghaladó teljesítményt kell folyamatosan nyújtani
  • ha szoros határidőkkel kell együtt élned, anélkül, hogy fellélegezhetnél
  • folyamatos bizonytalanságban vagy kénytelen élni

Elsőre érdemes megvizsgálnod az életed. Mi az amin tudsz változtatni? Mit tudsz tenni, hogy minél jobban elkerüld a számodra stresszes helyzeteket? Képes vagy megszüntetni, netán csökkenteni a stressz forrását?

A SPECIÁLIS STRESSZOLDÓ KEZELÉS HATÁSA?

Nagyon hatékony, hogy ellazítsa a megfeszült izmokat, hogy elengedd a kavargó gondolataidatA kezelés alatt önkéntelenül ellazulsz és alfa/théta állapotban élvezheted a TERÁPIA jótékony energetizáló hatását.

Hatékonyan segíthetek Neked felszínre hozni az elmédben rejlő emlékeket és erőforrásokat, felfedezni és megérteni problémáid gyökerét, megoldani gondjaidat, megtalálni a benned rejlő lehetőségeket, felismerni és elérni személyes céljaidat.

A mintegy 2 órás kezelés végére nemcsak a stressznek inthetsz búcsút, hanem kipihent és energikus is leszel, mintha csak frissen ébredtél volna. A stresszoldó  kezelés hatására képes leszel jobban aludni (ha alvás problémáid vannak), kiegyensúlyozottabbá válik a hangulatod, a gondolataid, sőt, a mindennapokban jobban képes leszel a stresszel megküzdeni, kevésbé fog rád hatni.

Önértékelési zavar vagy kisebbségi érzés

Még a sikeres embereket is gyakran gyötrik kisebbségi érzések. Ha az önértékelés hiánya nem válik tudatossá, hanem elnyomják és pótcselekvéssel kompenzálják, akkor gyakran jelentkeznek stressz okozta betegségek vagy szívinfarktus. A kisebbségi érzés azonban nem legyőzhetetlen sorscsapás, hanem felváltható egészséges öntudatossággal.

Hogy a kisebbségi érzést ne kelljen tudatosítaniuk, sokan pótcselekvésekkel helyettesítik. Ezek a következők lehetnek:

• Rendkívüli erőfeszítésekkel fáradoznak az elismerés megszerzésén, azt a képletet követve, hogy önértékelés = teljesítmény x elismerés. De ugyanilyen eltúlzott lehet adakozókedvük (segítő és megmentő szerep) vagy lelkiismeretességük.

• Magukat mások felé emelik büszkeséggel, arroganciával, hiúsággal, sztárallűrökkel, túlzott érzékenységgel, mindentudással, idegenek iránti ellenségeskedéssel, vallási türelmetlenséggel.

• Igyekeznek másokon uralkodni, őket irányítani: hatalomvágy, bírvágy, kapzsiság, fukarság, féltékenység, dac, csökönyösség, erőszakosság.

• Háromszögkapcsolatokba bonyolódnak önigazolásként.

• Szenvedélybetegségek: alkohol, drogok, evészavarok.

Az érzések helyes elrendezése céljából szükséges megértenünk, milyen forrásból táplálkoznak, ezzel gyakran sikerül megtörni a hatalmukat. A három legfontosabb forrás a következő:

• Valamilyen jelenbeli, aktuális történés, például kudarc, kritika, visszautasítás vagy be nem teljesült várakozás negatív önértékeléssel.

• Saját élettörténetünk: a gyerekkori élmények felerősítik az érzelmeket. Nemritkán ez magyarázza meg a heves, az adott helyzethez képest eltúlzott reakciót.

• A szülők vagy más elődök elnyomott érzéseinek átvétele.

A megmagyarázhatatlan kisebbségi érzések a gyerekkorban gyökerezhetnek. Tartósan megragadnak a lélekben, és bár gyakran áldozatul esnek az elfojtásnak, tudattalanul tovább élnek. A gyermeki lélek fogadásra van beállítva, bizalommal telt, gyakran és könnyen megsebezhető. A gyerek, szubjektív érzékelésének köszönhetően, mindenért felelősnek érzi magát, ami fájdalmas dolog a családjában történik. Ha például a szülők folyton veszekednek vagy el akarnak válni, ha a családban valaki megbetegszik vagy meghal, a gyerekek azt hiszik, erről ők tehetnek. Emiatt pedig az a meggyőződés alakul ki bennük, hogy jobb lenne, ha a világon se lennének.

A gyerekek gyakran nem képesek feldolgozni ezeket az erőteljes érzelmi megrázkódtatásokat, és elnyomják azokat. Ezek az elnyomott érzések pedig egy hasonló érzelmi telítettségű aktuális esemény hatására újra a felszínre törhetnek és túlzásba vitt reakcióhoz vezethetnek.

 

 

 

hypno