Fájdalom és Stresszoldó Központ etikett-Készenléti díj/lemondási feltétel
Központ etikett
Központunkban is, mint más elismert, igényes helyen, van készenléti díj!
Az időpont lefoglalásával és a szolgáltatások igénybevételével automatikusan elfogadod ezen feltételeinket, el nem olvasása nem mentesít alóla!
A részleteket tovább olvasva megtudhatod.
Központunk szakemberei minden nap emberekkel foglalkoznak. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk tisztában van az általános illemszabályokkal. Ennek ellenére sajnos előfordult már , hogy nem minden vendég tartja tiszteletben az időnket és a megélhetésünket. Mi minden kedves vendégünk számára maximális odafigyelést és törődést szeretnénk biztosítani. Mindig arra törekszünk, hogy a vendégeinket időben tudjuk fogadni a megbeszélt időpontban.
Ehhez kérnénk a te segítségedet is:
- Kérlek, hogy érkezz pontosan, ha látod, hogy késni fogsz értesíts! Ha késel kellemetlen helyzetbe kerülhet a kezelő is és az utánad érkező vendég is. Ezért a késésed idejét kénytelenek leszek levonni a számodra fenntartott kezelés idejéből, esetleg nem fogunk tudni valamit megcsinálni azokból, amiket kértél, viszont az árát ugyanúgy felszámoljuk. Nagyobb mértékű késés esetén esetleg új időpont megbeszélése lesz szükséges. Ez esetben is él a 100%-os készenléti díj felszámítása, amit a helyszínen vagy előre utalással kérünk majd rendezni
- A telefont csak ritkán tudjuk felvenni, de mindig mindenkit visszahívunk, amint lehetséges.
- A hétvége nálunk is a családé, nem dolgozunk, ezért telefonos bejelentkezés ilyenkor nem lehetséges, írj üzenetet kérlek.
- Imádjuk a kutyusokat, viszont a megfelelő higiénia megtartása érdekében kérjük ne hozd magaddal, sajnos így nem tudunk fogadni
- Fizetés csak készpénzzel lehetséges
- Fenntartjuk a jogot , hogy megtagadhatjuk a szolgáltatást bárkitől nem megfelelő magatartás, betegség, irreális elvárás vagy egyéb okok miatt
Készenléti díj/Lemondási feltételek
- Ha valami miatt mégsem lesz megfelelő számodra a már lefoglalt időpont semmi gond, teljesen megértjük csak kérlek, hogy IDŐBEN!!! – nem egy órával előbb – jelezd felénk telefonon, vagy üzenetbe! Tiszteljük meg kérlek egymást is és a vendégeket is azzal, hogy megbecsüljük egymás idejét. Minden nem igénybe vett időpont nekünk bevétel kiesés, egy másik vendégnek pedig nem tudunk segíteni emiatt!
- Időpontot módosíttatni vagy lemondani 48 órán belül van lehetőséged teljesen díjmentesen és minden probléma nélkül, megköszönjük neked, hiszen így nekünk is lesz lehetőségünk másnak odaadni, így többen is jól járunk
- Kollégáink nem a rendelőben laknak, ezért kérlek vedd figyelembe, hogy ha a 10 órai kezdésre kértél időpontot és egy órával előbb szólsz akkor a kollégánk rég úton van, hogy neked segítsen, és akár további órákat kell üresen ülnie. Megkérünk, hogy írj üzenetet akár reggel 6-kor is, így ha látjuk nem indul el a kollégánk otthonról. Ez esetben is él a 100% készenléti díj felszámítása, amit előre utalással kérünk majd rendezni, csak azután áll módunkban új időpontot adni
- MIVEL A SAJÁT IDŐNKET UGYANÚGY MEGBECSÜLJÜK, MINT A TIÉDET, EZÉRT A 24 ÓRÁVAL ELŐTTI LEMONDÁS ESETÉN AZ IGÉNYBE VENNI KÍVÁNT SZOLGÁLTATÁS 50%-ÁT, AZ ELŐTTE LÉVŐ NAPON 18 ÓRA UTÁN TÖRTÉNŐ LEMONDÁS ESETÉN PEDIG A 100%-ÁT, MINT KÉSZENLÉTI DÍJAT FELSZÁMÍTJUK, AMIT ELŐRE UTALÁSSAL KÉRÜNK MAJD RENDEZNI
- 2 alkalom 24 órán belüli lemondás vagy lemondás nélküli meg nem jelenés esetén nem áll módunkban további időpontot adni
- Kérünk, hogy betegség esetén időben kérj új időpontot
- Amennyiben részünkről hiúsul meg a szolgáltatás kárpótolni fogunk.